niedziela, 14 października 2012

Essence Wild Craft czyli dzikie ROZDANIE :D

Cześć! 

Dzisiaj będzie krótko acz treściwie. Wiedząc jak bardzo popularna jest LE Wild Craft i że część z Was nie ma do niej dostępu postanowiłam nabyć co nieco i zorganizować rozdanie :) 
Lista smakołyków poniżej:
  • rozświetlacz  01 Let's get wild
  • cień 02 Out of the forst
  • cień 03 Mystic lilac
  • lakier 03 Mystic lilac
  • lakier 04 Rosewood hood (swatch)
Tym razem jednak będzie nieco inaczej niż poprzednio. Co trzeba zatem zrobić aby wziąć udział?

Dwa warunki konieczne to: 

Bycie publicznym obserwatorem mojego bloga.
Pozostawienie opinii o moim blogu w komentarzu,  ewentualnych uwag dotyczących jego wyglądu, rozmieszczenia, postów, co Wam przeszkadza etc... Specjalne życzenia dot. postów bardzo mile widziane :) 


A dodatkowo, aby zwiększyć swoje szanse można: 
  1. dodać notkę o rozdaniu ze zdjęciem i opisem co można zgarnąć ;)  - 3 pkt
  2. polubić mój profil na Facebook'u  - 1 pkt 
  3. jestem w Twoim blogrollu - daj znać (link) - 1 pkt 
  4. banner pokazany poniżej umieszczony w Twoim pasku bocznym  - 2 pkt


Rozdanie trwa do niedzieli 28 października do godz 23.59 czasu polskiego ;) 
Wyniki podam w następnym tygodniu. 

Będzie i Wam i mnie łatwiej kiedy w komentarzach oprócz kilku słów do mnie umieścicie taki oto wypełniony formularz: 

OBSERWUJĘ JAKO: 
E-MAIL:
FACEBOOK:
LINK DO BLOGROLL'A:
BANNER W PASKU BOCZNYM: 

NOTKA NA BLOGU (LINK): 

Życzę Wam powodzenia! 

Pozdrawiam
M. 

60 komentarzy:

  1. OBSERWUJĘ JAKO: wiolkaa93
    E-MAIL: mojczyk@wp.pl
    FACEBOOK: Magda N.
    LINK DO BLOGROLL'A: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale na chwilę obecną Twoje zgłoszenie nie spełnia regulaminu rozdania.

      Usuń
  2. OBSERWUJĘ JAKO: Piękna Bestia
    E-MAIL: pieknabestiafb@gmail.com
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A: nie
    BANNER W PASKU BOCZNYM: nie
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    Co do uwag hmm. Na blogu widzę zdjęcia gdzie pokazujesz jak ładne masz paznokcie. Może jakiś podst o pielęgnacji? Suplementach? Czy może masz tak naturalnie ładnie rosnące pazury?

    OdpowiedzUsuń
  3. OBSERWUJĘ JAKO: Cforcraving
    E-MAIL: cforcraving@gazeta.pl
    FACEBOOK: C for craving
    LINK DO BLOGROLL'A: nie
    BANNER W PASKU BOCZNYM: nie
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    Bloga Twojego czytam często i chętnie - szczególnie posty dotyczące essiaków :) Jeśli chodzi o rady - poszerzyłabym pole posta, wtedy mogłyby się ukazywać większe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. OBSERWUJĘ JAKO: Klaudia Joanna Julia.
    E-MAIL: klaudia121121@wp.pl
    FACEBOOK: Klaudia B.
    LINK DO BLOGROLL'A: NIE
    BANNER W PASKU BOCZNYM: NIE
    NOTKA NA BLOGU (LINK): NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale na chwilę obecną Twoje zgłoszenie nie spełnia regulaminu rozdania.

      Usuń
  5. OBSERWUJĘ JAKO: Wdowa Po Stalinie
    E-MAIL: nata.w9@wp.pl
    FACEBOOK: Natalia Wabich
    LINK DO BLOGROLL'A: NIE
    BANNER W PASKU BOCZNYM: NIE

    A co do uwag, nie mam zbyt wielkich, chcę tylko jak najwięcej postów, wszelakich, tych pazurkowych i recenzji :) Nie mam zastrzeżeń do niczego, wszystko jest przejrzyste, jasne i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OBSERWUJĘ JAKO: ewlyn
    E-MAIL: marybru.pl@gmail.com
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A: http://polish-my-nail.blogspot.com
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://polish-my-nail.blogspot.com
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    Blog mi się bardzo podoba. Może jedynie przeniosłabym listę obserwujących z góry gdzieś na pasek boczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. OBSERWUJĘ JAKO: gosia.ohi
    E-MAIL: noctem@onet.eu
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A: http://one-hundred-intrests.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: tamże ;)
    NOTKA NA BLOGU: nie

    Bardzo lubię Twój nagłówek, jest zdrowy i apetyczny. Lubię też to, że zawsze pamiętasz o wyrównaniu tekstu do obu krańców (dla niektórych to nie jest oczywiste...). Za to tytuły notek raz są wyrównane do środka, raz do boku, taki chaosik. To kosmetyczny drobiazg, ale jak się szybko przewija stronę, to zakłóca integralność bla bla bla... ;) Z uwag osobistych, jestem zdania, że masz jedne z najładniejszych paznokci na świecie, i z natury, i z zadbania.

    OdpowiedzUsuń
  8. OBSERWUJ JAKO: ilovemakeup
    E-MAIL: ilovemakeup@windowslive.com
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A : http://glamourlovemakeup.blogspot.fr/
    BANNER NA PASKU BOCZNYM: tak
    NOTKA NA BLOGU: nie

    Mi sie wszystko tutaj podoba,witaj mnie za kazdym razem apetyczne malinki:)Ja bym nic nie zmieniala,skoro wchodze tu z kazda nowa notka nie widze potrzeby zadnej zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  9. OBSERWUJĘ JAKO: Camille
    E-MAIL: camillebeauty123@gmail.com
    FACEBOOK: Kamila K.
    LINK DO BLOGROLL'A: camille-beauty.blogspot.com
    BANNER W PASKU BOCZNYM: tak (camille-beauty.blogspot.com)
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    Trafiłam na Twojego bloga dopiero dzisiaj. Bardzo mi się u Ciebie podoba :) Jest przejrzyście, piszesz fajne i ciekawe notki. Myślę, że raczej nic nie trzeba zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OBSERWUJĘ JAKO: Ev
    E-MAIL: carpediem91@o2.pl
    FACEBOOK: Kot w kosmetyczce
    LINK DO BLOGROLL'A: http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: nie
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    Czytam Twojego bloga stosunkowo od niedawna, ale bardzo mi się podoba :) Nie mam mu właściwie nic do zarzucenia. Z prywatnych spostrzeżeń może popracowałabym może odrobinę nad stroną graficzną bloga. Lubię też większe zdjęcia w notkach, jednak poza tymi 'kosmetycznymi' uwagami, wyszstko jest jak najbardziej w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OBSERWUJĘ JAKO: Kasienka23
    E-MAIL: nefretari23@gmail.com
    FACEBOOK: Świat Kasi
    LINK DO BLOGROLL'A: http://kasienka23-swiatkasi.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: Tak http://kasienka23-swiatkasi.blogspot.com/
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    Ciężko się na Twoim blogu do czegoś przyczepić, bo wszystko jest jak najbardziej ok. Jedynie moja taka mała uwaga co do czcionki, którą piszesz nie mówię, że jest zła lub nieczytelna po rostu pewnie jestem przyzwyczajona do swojej i stąd ta uwaga:D

    OdpowiedzUsuń
  12. OBSERWUJĘ JAKO: kafetka
    E-MAIL: anastazja1923@wp.pl
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A: NIE
    BANNER W PASKU BOCZNYM: NIE
    NOTKA NA BLOGU (LINK): http://kafetkowy.blogspot.com/2012/10/biore-udzia-w-rozdaniach.html

    Mi Twój blog bardzo się podoba goszczę na nim od jakiegoś czasu i do niczego nie jestem w stanie się przyczepić dla mnie jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. OBSERWUJĘ JAKO: MANIA w świcie lakierów
    E-MAIL: lakierowa.mania.mani@gmail.com
    FACEBOOK: NIE
    LINK DO BLOGROLL'A: lakierowa-mania-mani.blogspot.com
    BANNER W PASKU BOCZNYM: TAK
    NOTKA NA BLOGU (LINK): NIE

    Bardzo lubię Twój blog, posty są świetne i w sumie nie ma się do czego przyczepić:) Ewentualnie może bym zmniejszyła prawy pasek boczny, bo w stosunku do głównego jest trochę za szeroki.

    OdpowiedzUsuń
  14. OBSERWUJĘ JAKO: cheneelle
    E-MAIL: chenelle@op.pl
    FACEBOOK: Tak/ Barbara C.
    LINK DO BLOGROLL'A: http://kuznia-szalenstwa.blogspot.com
    BANNER W PASKU BOCZNYM: nie

    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    Lubię Twojego bloga, jest bardzo czytelny, no może tylko przeszkadza mi lista obserwatorów na górze. Może mogłabyś ją przenieść na pasek boczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. OBSERWUJĘ JAKO: Cassidy
    E-MAIL: cassidy.vinci@gmail.com
    FACEBOOK: Tak - Hanna K.
    LINK DO BLOGROLL'A: http://darwinscat.blogspot.com
    BANNER W PASKU BOCZNYM: tak http://darwinscat.blogspot.com

    Co do treści nie mam żadnych zastrzeżeń, tematyka mi się podoba, zwłaszcza posty o Essence i Essie :) jeśli chodzi o wygląd, to przeniosłabym blok z listą obserwujących na boczną kolumnę lub na dół.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Wam powodzenia!

    Też miałam pomysł, żeby tak zrobic, ale jednak jeszcze nie dojrzałam do rozdań. ;-)

    A co do tematyki to lubię "real photos" lakierów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. OBSERWUJĘ JAKO: agnieszkazg
    E-MAIL: agoooooosia@gmail.com
    FACEBOOK: Agnieszka I.

    Bardzo podoba mi się nagłówek Twojego bloga. Minimalistyczny, ale ma coś w sobie. Jest taki świeży i na samą myśl o malinach, w okół czytelnika unosi się świetny aromat malin (przynajmniej ja mam takie wrażenie :). Fajnie, że notki na Twoim blogu pokazywane są w całości (tzn. że nie trzeba ich rozwijać, aby przeczytać całość). Jeżeli chodzi o posty, to jestem wielką fanką tutoriali, diy i wszelkiego rodzaju nail artów, więc wcale bym się nie obraziła, gdyby na blogu zaczęły pojawiać się w ogromnej ilości :))

    OdpowiedzUsuń
  18. OBSERWUJĘ JAKO: Balbinka
    E-MAIL: ec92@interia.pl
    FACEBOOK: Ewelina C.
    LINK DO BLOGROLL'A: http://baalbinkaa.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://baalbinkaa.blogspot.com/
    NOTKA NA BLOGU (LINK): http://baalbinkaa.blogspot.com/2012/10/127-pyn-micelarny-wyniki.html

    Hmm... lubię minimalistyczny styl, biel. Nagłówek strasznie mi się podoba, ciekawy, oryginalny, nie zbyt nachalny. Czcionka za to już mniej, jest mało estetyczna w porównaniu do reszty cudów na twoim blogu. To tyle z mojej strony :)
    Całuje Balbinka

    OdpowiedzUsuń
  19. OBSERWUJĘ JAKO: pati8821
    E-MAIL:sisunia88@interia.pl
    FACEBOOK:Patrycja Z
    LINK DO BLOGROLL'A:http://pati-kosmetyczkamlodejmamy.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: nie

    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    Twój blog jest dla mnie prawdziwą kapalnia lakierowych postów:) bardzo je lubię i sobie cenię. Lubię także Twój malinkowy nagłówek. Jak dla mnie nie musisz nic zmieniać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. OBSERWUJĘ JAKO: Karotka
    E-MAIL: charlotteswonderland@gmail.com
    FACEBOOK: Karolina T. / Charlotte's Wonderland
    LINK DO BLOGROLL'A: http://charlottes-wonderland.blogspot.com
    BANNER W PASKU BOCZNYM: Nie

    NOTKA NA BLOGU (LINK): Na fb, jeśli to się liczy ;) http://www.facebook.com/charlotteswonderland/posts/121215591364159

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że na Twoim blogu najbardziej spodobały mi się swatche Essie, zwłaszcza z dedykacją dla mnie ;) Generalnie mam nawrót lakieroholizmu, więc znajduję tu dużo ciekawostek dla siebie :)

      Moim zdaniem piszesz fajne, konkretne notki, które miło się czyta i które są opatrzone ładnymi zdjęciami. Nie przeszkadzałoby mi też, gdybyś pisała bardziej obszernie, bo lubię czytać długie notki, ale z drugiej strony o czym tu pisać, skoro o pewnych produktach niewiele można powiedzieć ;)

      Usuń
  21. OBSERWUJĘ JAKO: Anyah Blog
    E-MAIL: anyahblog@gmail.com
    FACEBOOK: Ania To...
    LINK DO BLOGROLL'A: nie mam bloga na blogspocie
    BANNER W PASKU BOCZNYM: nie ma bloga na blogspocie

    NOTKA NA BLOGU (LINK): Nie, ale dałam na moim fanpage http://www.facebook.com/anyahblog

    uwagi co do bloga: Nie podoba mi się, że jako blog nie masz fanpagea tylko prywatną stronę.
    Blog jest zbyt minimalistyczny,troszkę więcej włożonej pracy i będzie super, ale ja mam odchyłkę w drugą stronę więc może przesadzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja mam fan page'a :) https://www.facebook.com/pages/La-Frambuesa/396103640404184# proszę bardzo :)

      Usuń
    2. No patrz, a jak wpisywałam w wyszukiwarkę, to nie zabanglało, dzięki za link, lubię :))

      Usuń
  22. Podoba mi się układ bloga, jest przejrzyście. Od razu spodobało mi się też menu górne i bardzo pozytywnie malinowy nagłówek :) Ja bym nic nie zmieniała :P

    OBSERWUJĘ JAKO: Pamircia
    E-MAIL: pamircia@vp.pl
    FACEBOOK: pamircia
    LINK DO BLOGROLL'A: http://kosmetyczne-widzimisie.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: tak, j.w.
    NOTKA NA BLOGU: http://kosmetyczne-widzimisie.blogspot.com/2012/10/lirene-balsam-brazujaco-ujedrniajacy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. OBSERWUJĘ JAKO: Wiedźminka
    E-MAIL: a_rey@wp.pl
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A: nie
    BANNER W PASKU BOCZNYM: www.wiedzminka-ciri.blogspot.com
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie
    Podoba mi się u Ciebie smaczny nagłówek, duża ilość przydatnych postów z ładnymi zdjęciami oraz przejrzystość. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. OBSERWUJĘ JAKO: Ewka501
    E-MAIL: ewka501@op.pl
    FACEBOOK:
    LINK DO BLOGROLL'A:
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    Podoba mi się przejrzystość, ciekawe posty, zdjęcia dobrej jakości i styl pisania. W wyglądzie nic bym nie zmieniała, ewentualnie tylko "Najbardziej Wygadani ;)" dała na pasek boczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. OBSERWUJĘ JAKO: la6
    E-MAIL: archofbeauty@gmail.com
    FACEBOOK: Architecture of Beauty
    LINK DO BLOGROLL'A: http://cosmeng.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://cosmeng.blogspot.com/
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie

    No do czego ja się tu mogę przyczepić.. wyjustowany tekst, malinowa czcionka, ładne zdjęcia i dobre teksty ;) Może zdjęcia mogłyby być większe, o. Wiem, że można sobie powiększyć, no ale wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój blog bardzo, ale to bardzo mi się podoba! Wygląd jest świetny. Zdjęcia są dobrej jakości, całość bardzo przejrzysta. Po prostu z przyjemnością się czyta. Bez bicia przyznaję, że przed rozdaniem nie znałam Twojego bloga, ale z przyjemnością dołączyłam do oglądających i będę tu bardzo często zaglądać :)
    Nie przestawaj, powodzenia!

    OBSERWUJĘ JAKO: Blueeyed
    E-MAIL: zuosia.b@gmail.com
    NOTKA NA BLOGU: http://cut-your-jeans.blogspot.com/2012/10/ankieta.html

    OdpowiedzUsuń
  27. OBSERWUJĘ JAKO: Squa
    E-MAIL: kasga01@gmail.com
    FACEBOOK: Kasia G

    Teraz ta część opisowa ^^
    Nie będę tutaj nikogo oszukiwać na bloga trafiłam przez baner o rozdaniu na blogu który ostatnio zmieniałam. Więc o postach nie powiem Ci nic. Przeczytać parę przeczytałam ale żeby móc Ci powiedzieć co w nich zmienić albo o czym więcej pisać musiałabym być stałą bywalczynią. Inaczej to się mija z celem.
    Wypowiem się za to odnośnie grafiki ^^. Jak dla mnie jest za mało malinowo. Ja wiem, że te białe tła na blogach to tak profesjonalnie robi i w ogóle. Ale aż się prosi, żeby linki, nagłówki i wszelkie drobiazgi były malinowe. Ja to bym zrobiła sobie nawet takie kreski do oddzielania treści w postach z malinami :D. No i malinowe tło ^^ Oczywiście środek biały ale tak po bokach to maliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym ja tylko umiała sobie szablon dopasować, albo żeby mi ktoś taki zrobił :D Niestety mojej umiejętności HTML'a są zbyt low level, żebym się porywała na takie grzebanie w kodzie i grafice. Dziękuję natomiast za pomysł, bardzo mi się spodobał, zwłaszcza te maliny po bokach :) Jeśli tylko będę miała okazję to z niego skorzystam ;)

      Usuń
  28. OBSERWUJĘ JAKO: Anna, chociaż w komentarzach widnieję jako Hedgehog Girl
    E-MAIL: retorycznie@gmail.com
    FACEBOOK: Anna P.
    LINK DO BLOGROLL'A: http://keepcalmanddonotscratch.blogspot.com, jesteś tam już jakiś czas ;)
    BANNER W PASKU BOCZNYM: tak, blog jak wyżej :)

    NOTKA NA BLOGU (LINK): http://keepcalmanddonotscratch.blogspot.com/2012/10/cyklosporyna-nie-taki-diabe-straszny.html

    Blogi czytałam zazwyczaj przez subskrypcję w GoogleReaderze, więc przyzwyczajona byłam do jednakowego układu każdego wpisu bez względu na autorkę, interesowała mnie tylko treść a tej nie mam nic do zarzucenia :) Widzę, że zmieniłaś już lokalizację obserwatorów - to miło, że jako autorka szanujesz swoich czytelników :) Osobiście jestem zwolenniczką umiejscowienia okienka 'o mnie' gdzieś na początku, w widocznym miejscu - lubię czytać co blogerki mają do powiedzenia o sobie (chociaż sama nie mam jeszcze weny do wypełnienia tej rubryki, hipokrytka!).

    OdpowiedzUsuń
  29. OBSERWUJĘ JAKO: diggerowa
    E-MAIL: diggerowa@gmail.com
    FACEBOOK: Amanda A.
    LINK DO BLOGROLL'A: http://blamegamed.blogspot.com


    Ok, wyjdę na najmarudniejszą pierdołę pod słońcem, ALE! Ale, poprawiłabym Twój opis o sobie. Dlaczego nie do końca przekonuje mnie forma gramatyczna: 'Zdeklarowana MACoholiczka która lubi drinki z palemką i malować paznokcie'. Definitywnie lepiej brzmiałoby: (...)lubi drinki z palemką i malowanie paznokci' :P

    uff, ulżyło mi :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Digga ja rozumiem tą chęć do poprawek i rzeczywiście jak tak postawisz sprawę to Twoja wersja brzmi lepiej i taka też zaraz zostanie umieszczona w opisie ;) Mam nadzieję, że mnie za prawa autorskie nie ścigniesz :P

      PS. Zrecenzujesz kiedyś Flowerbombkę? (Jeśli już była to musiałam pominąć, a chętnie bym sobie poczytała jak odbierasz ten zapach :))
      PS2. Czy Ty pracujesz w Sephorze w Forum? :>

      Usuń
    2. 1. zrecenzuję, bardzo chętnie :)
      2. o:) miałam pracować, ale zwolnili mnie, zanim doczłapałam do oficjalnego otwarcia ;) a czemu pytujesz? :>

      Usuń
    3. 1. Się cieszę
      2. Bo bywam tam czasem nadal i miło byłoby w końcu trafić na kompetentną Panią Seforzankę ;) Ale jak nie, to nadal będę zmuszona zdać się na nie-łaskę tych niekompetentnych ;)

      Usuń
  30. OBSERWUJĘ JAKO: vejjs.
    E-MAIL: eiif@o2.pl
    FACEBOOK: Aśka Sz.
    LINK DO BLOGROLL'A: NIE
    BANNER W PASKU BOCZNYM: NIE
    NOTKA NA BLOGU (LINK): http://vejjs.blogspot.com/2012/10/makijaz-halloweenowy-i-jesienny-za-razem.html


    Osobiście podrasowałabym trochę wygląd, nagłówek, rozmieszczenie, kolorki i byłoby fantastycznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. OBSERWUJĘ JAKO: mylamoja3004
    E-MAIL: mylamoja3004@o2.pl
    FACEBOOK: Magdalena Indrykson

    Odpowiedź odnośnie bloga:
    - Kochana gdy weszłam na Twojego bloga zapragnęłam malin, dobrze że mam zamrożone to jutro sobie zrobię naleśniki z nimi :). Wszystko jest ładnie rozmieszczone, piszesz dosyć ciekawie. Zdjęcia także są dobrej jakości. Szkoda tylko że w opisie o Tobie nie ma informacji w jakiej kategorii wiekowej jestes. Nie chodzi mi tu o konkretną liczbę, jednak coś np. jestem studentką albo mamą :) czepiam się dupereli. Wiem :)
    Świetnie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie duperele :) Pytanie 'rozdaniowe' zadałam dlatego, żeby się właśnie takich dupereli dowiedzieć :) To miejsce jest też dla Was i jeśli są rzeczy, które mogę poprawić, a które nie kolidują z moją wizją bloga, to chętnie to robię, tak jak teraz :)

      Usuń
  32. OBSERWUJĘ JAKO: Pink Caster Sugar
    E-MAIL: pinkcastersugar@gmail.com
    FACEBOOK: NIE
    LINK DO BLOGROLL'A: http://pinkcastersugar.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: NIE
    NOTKA NA BLOGU (LINK): NIE

    Lubię Twojego bloga takiego jakim jest. Mimo że zbyt często nie komentuję wpisów to chętnie przeglądam lakierowo-pazurkowe zdjęcia :) I podoba mi się nazwa Twojego bloga - La Frambuesa - zawsze jak tu wchodzę to w myślach czytam sobie tę nazwę z hiszpańskim akcentem :p

    OdpowiedzUsuń

  33. OBSERWUJĘ JAKO: Joanna_26
    E-MAIL: kabanos_25@onet.eu
    FACEBOOK: tak - Joanna Białecka
    LINK DO BLOGROLL'A: NIE
    BANNER W PASKU BOCZNYM: NIE
    NOTKA NA BLOGU (LINK): NIE

    Dopiero trafiłam na Twój blog i pierwsze co mi sie w oko rzuciło to maliny, które uwielbiam dlatego nagłówek jak dla mnie jest fantastyczny. Blog jest przejrzysty i wszystko łatwo znaleźć, ładne i wyraźne zdjęcia, oryginalna nazwa. Istny raj :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. OBSERWUJĘ JAKO: lovely-paula
    E-MAIL: lovely-paula@wp.pl
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A: tak: www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
    BANNER W PASKU BOCZNYM: nie

    NOTKA NA BLOGU (LINK): tak, www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdybym miała ocenić wygląd Twojego bloga byłoby to 10/10. Wszystko w nim jest! Niczego nie brakuje :) Pozdrawiam

      Usuń
  35. Obserwuję jako: Marzena Próchniak
    Email: marzena84p@wp.pl
    Facebook: tak Marzena Próchniak
    Link do blogrolla: http://marzena84beauty.blogspot.com
    Baner w pasku bocznym: tak http://marzena84beauty.blogspot.com
    Notatka na blogu: http://marzena84beauty.blogspot.com/2012/10/dzis-szybki-post.html#links

    Trafiłam na Twojego bloga niedawno i zostaję, bo mi się bardzo tu podoba :) Uwielbiam oglądać Twoje pazurkowe dzieła i czytać recenzje. Twój blog jest przejrzysty, co uprzyjemnia czytanie go :)

    OdpowiedzUsuń
  36. OBSERWUJĘ JAKO: Tanika i Wojtas
    E-MAIL: tanika@mailmix.pl
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A: nie
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://dobredlaurody.blogspot.com/

    Pierwsze wrażenie - jak tu pięknie i przejrzyście.
    Podoba mi się wszystko, wiele inspiracji i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. OBSERWUJĘ JAKO: Słonecznik
    E-MAIL: joanwi@interia.pl
    FACEBOOK: Bambusowy Raj
    LINK DO BLOGROLL'A: nie mam
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://bambusowy-raj.blogspot.com
    NOTKA NA BLOGU (LINK): http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/10/wyniki-candy.html + na FB http://www.facebook.com/BambusowyRaj

    Co do bloga to ogólny wygląd bardzo mi się podoba, ale jak dla mnie jest trochę za biało ;) Jakbyś dodała jakiegoś kolorku byłoby super :)
    I nie wiem czy ja jestem już tak ślepa, czy co, ale nie zauważyłam żadnego odnośnika do Facebooka w menu bocznym - może spróbujesz go umieścić w jakimś widocznym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. OBSERWUJĘ JAKO: Sara Tracz
    E-MAIL: nuska1383@gmail.com
    FACEBOOK: tak Sara T
    LINK DO BLOGROLL'A:NIE
    BANNER W PASKU BOCZNYM: NIE

    OdpowiedzUsuń
  39. OBSERWUJĘ JAKO: Esy,floresy,fantasmagorie
    E-MAIL: gosia_jot@yahoo.com
    FACEBOOK: tak Małgorzata Jot
    LINK DO BLOGROLL'A:NIE
    BANNER W PASKU BOCZNYM: tak - http://77fantasmagorie77.blogspot.com/
    NOTKA NA BLOGU - tak - http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2012/10/dzikie-rozdanie.html

    Moim zdaniem: po pierwsze muszę powiedzieć, że Twój blog spełnił dla mnie rolę edukacyjną ponieważ zaświeciłam pełnym intelektem i sprawdziłam co znaczy La frambuesa :) wybacz starej daty jestem w szkole kazano mi się uczyć jakkoliwek pięknego ale rosyjskiego. Tak więc jestem wdzięczna i bardzo mi się podoba Twoje logo i nazwa bloga. Do pełni szczęścia można by było przyciemnić nieco tło bo troszkę za dużo tutaj bieli.

    OdpowiedzUsuń
  40. OBSERWUJĘ JAKO: nikt_wielki_ona
    E-MAIL: niktwielkiona2@gazeta.pl
    RESZTA: nie

    OdpowiedzUsuń
  41. OBSERWUJĘ JAKO: Lolelolita
    E-MAIL:lolelolita@onet.eu

    Reszty nie ma...co do bloga to dopiero zaczynam śledzić blogi o tej tematyce, ale myślę, że fajnie byłoby zadbać nie tylko o kosmetykę siebie ale i bloga...
    Jak dla mnie jest nieco za dużo po prawej stronie i nieco za mało wyraźnie oddziela się to od strony lewej...subtelna nutka brązu właśnie w tym miejscu by nie zaszkodziła...albo maliny - jak wolisz :-) To by nieco odświeżyło stronę i nadało jej profesjonalnego wyglądu - byle nie przesadzić :-) Poza tym podoba mi się styl pisania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. OBSERWUJĘ JAKO: Madzia Cz
    E-MAIL: czmadzia7@gmail.com
    FACEBOOK: Magdalena Cz.
    LINK DO BLOGROLL'A: http://madziaaa3.blogspot.com
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://madziaaa3.blogspot.com

    NOTKA NA BLOGU (LINK): http://madziaaa3.blogspot.com/2012/10/rozdanie_2900.html
    Wszystko mi się podoba, jeśli chodzi o szczegóły to cały nagłówek bym zostawiła w kolorze malinowym, tzn czcionkę. I cała czcionka w tekstach mogłaby być mniej strzelista, co poprawiłoby czytelność.
    I może czas na jakieś filmiki tutorialowe?:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. OBSERWUJĘ JAKO: Natka-kosmetycznie
    E-MAIL: natkagorska5@o2.pl
    FACEBOOK: Natalia G.
    LINK DO BLOGROLL'A:nie
    BANNER W PASKU BOCZNYM: marry-and-natt-kosmetycznie.blogspot.com
    NOTKA NA BLOGU (LINK): nie
    moim zdaniem ( nie koniecznie wszystkim sie to nie podoba) ale jak robisz recenzje one są tak napisane od linijki do linijki ja wole takie w których są + i - :D po prostu lepiej mi sie to czyta :D ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  44. OBSERWUJĘ JAKO: setfiretotherain
    E-MAIL: niezapominajki91@gmail.com
    FACEBOOK: nie
    LINK DO BLOGROLL'A: http://frozenmalibu.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://frozenmalibu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj nie dodałam kliku słów od siebie ;) Blog mi się bardzo podoba. Wszystko przejrzyste i ładny nagłówek. Jedyne co bym zmieniła to kolor tła i czcionki w etykietach i najbardziej wygadanych. Nie bardzo mi to pasuje to całości bloga ;)

      Usuń
  45. OBSERWUJĘ JAKO: Justyna Waszkiewicz
    E-MAIL: justynaa1687@wp.pl
    FACEBOOK: Justyna Waszkiewicz
    LINK DO BLOGROLL'A: http://faelwennn.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://faelwennn.blogspot.com/

    Ogólnie to Twój blog bardzo mi się podoba, chociaż dopiero nie dawno odkryłam Twojego bloga. Bardzo mi się podoba nagłówek, szczególnie dlatego, że są na nim maliny które uwielbiam :) jedyne co bym zmieniła to kolor tła, bo biały jest taki nijaki trochę.

    OdpowiedzUsuń
  46. OBSERWUJĘ JAKO: Sonia
    E-MAIL: thecoffeesong@gmail.com
    FACEBOOK: Sonia W.
    LINK DO BLOGROLL'A: http://hiphippie.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://hiphippie.blogspot.com/

    NOTKA NA BLOGU (LINK): Nie

    W Twoim blogu naprawdę nic mi nie przeszkadza i wcale nie chodzi o to, że napiszę coś pozytywnego, bo to konkurs i muszę zrobić dobre wrażenie, o nie. Po prostu tak dobrze stworzyłaś szablon, że przyjemnie się tutaj wchodzi i czyta. Podoba mi się nagłówek, kocham maliny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. OBSERWUJĘ JAKO: poliii
    E-MAIL: poliii1000@o2.pl
    FACEBOOK: -
    LINK DO BLOGROLL'A: http://moja-paleta-barw.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: http://moja-paleta-barw.blogspot.com/

    NOTKA NA BLOGU (LINK): -

    Twój blog od razu zwrócił moją uwagę przez duży i apetyczny nagłówek (uwielbiam malinki ;), białe tło jest świetnym wyborem, dzięki czemu blog jest bardziej przejrzysty. Uporządkowanie strony- duży plusik :) Podobają mi się zakładki - selekcja - której sama nie potrafię zrobić ;) Mam jedno ale, jeśli chodzi o recenzje, to zależy jak wolisz przekazywać swoje doświadczenia z danym produktem- lecz uważam, że dobrze byłoby gdyby zalety kosmetyku były jakoś wytłuszczone, albo w formie krótkiego opisu tj. konsystencja, odcień, zapach, cena itd.

    OdpowiedzUsuń
  48. OBSERWUJĘ JAKO: gwiazdeczka60
    E-MAIL: gwiazdabloguje@interia.pl
    FACEBOOK: Basia N.
    LINK DO BLOGROLL'A: Tak http://worldofcolorr.blogspot.com/
    BANNER W PASKU BOCZNYM: Tak http://worldofcolorr.blogspot.com/
    NOTKA NA BLOGU (LINK): Nie

    Twój blog bardzo mi się podoba a jestem na nim po raz pierwszy ;) Nagłówek przyciąga uwagę ♥ Jest wspaniały! :D
    Tak trzymaj, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...